Sunday, May 1, 2011

Total pancit!

Aku rasa badan aku dah mogok gila-gila.
Penat yang terasa nih melampau-lampau sangat ok.

Aku nak cuba ingat balik apa yang aku buat sampai penat sangat nih. Huhuhuh
Kita start dengan 2 minggu lepas.

18/4/2011 - Tido lambat study for viva thesis.

19/4/2011 - Tido lagi lambat sebab esoknya viva.

20/4/2011 - Bangun awal gila sebab viva. Then lepas viva pergi pinjam 6 books untuk editing. Penat dah start! Tido lambat lagi sebab editing.

21/4/2011 - Bangun awal and tido lambat sebab editing.

22/4/2011 - Bangun lambat sikit, tapi still tido lambat gila nak edit tesis.

23/4/2011 - Sebab nak pergi Bangi anta thesis untuk jilid, so bangun super awal. Pergi Bangi, then balik dari Bangi, spent 3 hours dekat bookfair! Penat sebab ramai orang!

24/4/2011 - Finally, rehat for a day.

25/4/2011 - Bangun lambat, tapi terus ke bookfair lagi. Spent hours browsing and beli buku. Penat sebab naik public transport, tukar2 stesen and stuff.

26/4/2011 - Off to Bangi. This time naik komuter rather than hari tuh naik kereta. Lepas dapat yang jilid, terus pergi hantar! Sampai rumah petang gila dah. Penat! Long journey!

27/4/2011 - Bangun awal, off to Central Market. browsing for hours. Then pergi pulak ofis jabatan lepas tuh.

28/4/2011 - Ice skating yang super fun sebab pergi ramai2! Tapi penat tak ingat sebab kena tolong ajar member imbangkan badan, tambah pulak kasut dia super tak comfortable. Sakit nak mampus! Main dalam 3 jam jer sebab letih sangat lah. Perjalanan KL-Sunway-KL sangat jauh and memenatkan.

29/4/2011 - Half day dekat lab kemas and bersihkan barang-barang. Penat tak ingat sebab ice skating a day before. Lepas setel lab, pergi Chow Kit beli add the barang untuk packing kotak, tali lah apa lah. Balik dari Chow Kit, susun segala kotak, seal semua, named each of them. Petang pulak ikut aunty balik umah dia lepak2 ctuh. Malam pulak pergi Pasar Malam Chow Kit, makan durian bagai.

30/4/2011 - Dari tengah hari sampai malam keluar. Spent time dekat Times Square jer. For 6 hours, spent time dengan budak praktikum masa matrik. So much fun. Doing all the catching ups and stuff. Then tengok wayang. Lama gila iklan sampai tersengguk-sengguk. Thor's great! Sampai umah around 9pm. Had shower, then dinner, then terus online sampai sekarang.

See?
Betapa pack nya hari-hari last aku kat UKM nih, kat KL lah kiranya.
Semalam, before kuar pegi TS tuh, member aku call.
Budak lawnbowl lah nih.
Ajak join budak MASUM training esok dia cakap (pagi karang lah tuh)..
Tapi just suka-suka lah main2 jer lepas gian.
Tapi bila fikir susah sangat nak ulang alik KL-Mont Kiara-KL..
Terus aku cakap kat dia malam tadi..
Aku cancel ikut lah..
Duit pun cukup sampai hari Selasa balik Kuching..
Plus, lawnbowl nih last minute plan kan..
Aku pun bajet cukup2 jer untuk keluar semua..
Tetiba masuk kes lawnbowl, memang lari bajet lahhh..
So, cancel..

Tapi good lah cancel.
Sebab aku rasa sangat penat.
Tak sempat nak rest betol-betol..
Kang badan aku mengamuk..
Terus demam teruk padan muka kan..
Payah naik flight demam-demam nih..
Huhuhuhuhuhu.

Oklah.
Ada masa and tenaga lebih aku up stories pasal jalan-jalan ye.
Oh, Anuar Zain!
Sangat handsome kan?
Jumpa dia kat Sunway Pyramid.
Next time aku up gambar dengan dia ye :P
Aku nih tak heran dengan Anuar Zain nih..
Siap aku selalu persoalkan apesal perempuan nih tergila-gilakan dia..
Tapi lepas jumpa dia ari tuh..
Aku yang tergila-gila kat dia..
Handsome gila!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smart pulak tuh..
I loikkkkkkkkkkkkkkkkeeee!! :D

Adoi, terbawak-bawak.
Klah, mau baca buku best nih.

Babai!

p/s: Terasa lama gila nak tunggu Selasa nih. After 8 months, akhirnya aku akan balik Kuching, for good!! InsyaAllah :)

No comments: