Sunday, May 15, 2011

Heart

This post has been typed on Friday hari tuh. Aku malas nak edit. Plus, still rasa benda yang sama. Kan blogger problem kan. So aku tak boleh nak publish, so aku biarkan dalam WLW jer as draft. Now baru aku post. Eheh.
………………………………………………………………………………………….

I don’t know what’s wrong but I am definitely feeling all sappy and sad right now.

I feel heartbroken over and over again.

Why?
I don’t know lah why.
Tadi tengok satu series reality nih.
Reality show apa? Adalahhhhhhh. Tapi tadi pagi tengok yang last episode dia. Memang sedih jer hati tengok.
Sebab apa? Sebab ada sorang watak dalam tuh, cara dia memang 100% sama dengan my last dearest one. My ex lah. Ex ke? Entahlah, boleh dikatakan ex ke tak. Huhuhu.

Tapi tuhlah, last episode tuh, dia break up dengan awek dia. Tapi this time around, awek dia yang ended it up sebab awek dia dah tak tahan dengan cara dia layan awek dia.

Seriously semua part dia dengan awek dia tuh mengingatkan aku dengan kisah lama. Sedihnya lah hai. Sebab aku jadi rindu dengan ex aku. Rindu sangat-sangat.

Rindu gila ok. Dia tuh romantik lah jugak, tapi kadang-kadang very mean ok. Bila dia marah, dia sangat mean. Semua orang jadi punching bag dia, termasuklah aku. Bila dia ada bad day dekat office ke, memang dia sangat mean kat semua orang. Well, kadang-kadang kena terima jer lah kan.

However, dia sangat thoughtful. Ingat tarikh itu ini. Kadang-kadang aku lupa apa aku pernah cerita kat dia, share dengan dia, tapi dia pulak yang ingat. Sweet kan? Kadang-kadang tanpa dia sedar, dia buat benda yang sweet.

Tapi tuh semua dulu lah. Tapi tak salah kan nak pegang pada kenangan. Cumanya lately nih aku jadi sayu sangat bila ingat dia. Sebab so far, dia lah paling best and happening. Huhuhuhu. Aku try kenal orang lain, tapi hati aku macam dah tertutup.

Walaupun kitorang ended up in kinda bad term, tapi lepas tuh kitorang still get along. Once in a while still contact semua. Still cerita itu ini, cuma tak sekerap and se details masa dulu. Well, at least we are still friends.

But yeah, I really miss our time together. Sangat. Rindu lahhhhhhhhh! Huhuhuhuhuh. Sayu nya rasa hatiiiiiii!!

Dahlah lepas abis last episode reality show pagi tadi, mak aku pergi pasang radio, pulak dah lagu jiwang. Makin sayu! Huhuuuhuhuhu.

p/s: How I wish I still can have all your attentions like I used to. Huhuhuhuhuhu. I miss you, no doubt about that.
………………………………………………………………………………………..

Tuh je.

Babai!

p/s: Aku nak pergi KL esok, Isnin sampai Sabtu. Huhuhuhu.

No comments: