Monday, September 27, 2010

Weird...

Rasa pelik lah. Pelik yang macam ada something missing. Macam tak lengkap jer.

Aku rasa betul lah. Aku rindu kat dia. Rindu nak cerita kat dia macam-macam. Nak cerita pasal keli aku. Nak cerita pasal diet aku. Macam-macam benda lah. Tapi tuhlah, dah tak boleh tuh. Kita cerita kat cnih jer lah ye. Takda choice pun. Hehehehehehhe.

Mesti aku sorang jer terindu-rindu kat dia. Aku rasa dia tuh sama jer takda perasaan dah kot. Hati kering sangat dah tuh kot. Tak pun dia tuh dah tak suka dah tak sanggup nak tengok muka aku pun.

Takpe. Pelan-pelan. Lama-lama boleh biasakan. Dia tuh dah ada kawan-kawan lain pun sekeliling dia. Setakat aku nih, ada ke takda tuh memang takda beza kot. Hehehehe. Kan selama nih kalau dia dengan kawan-kawan dia pergi mana-mana pun, aku sama jugak kena tinggal dok tertunggu-tunggu jer. So, sekarang kena biasakan diri jer. Anggap jer dia dah ilang. Anggap jer takda apa-apa berlaku.

Oh btw, aku nak start swimming balik. Yayyyy! InsyaAllah kalau boleh nak swimming esok. :)

Heheheheh. Maaflah, ayat last atas tuh takda kena mengena ngan tajuk. BoooHoooo :P


p/s: Jangan ditangis orang yang dah pergi. Jangan dirindu mereka yang tak merasai perasaan yang sama. *blueeekk, jiwang*

No comments: