Tuesday, September 28, 2010

Terkurung...

Haaaaaa. Seperti yang aku janjikan. Mehlah aku letak gambar sangkar yang dah pasang plastik. Bukanlah cover abis sangkar tuh. Cover mana part yang ada barang tesis jer. Takut contamination daripada air hujan. Al-maklum, KL nih kan boleh dikatakan hujan asid. Tak caya? Tengoklah bangunan kat KL nih cepat tul pudar warna cat. Tapi tak sure lah kalau pakai cat murah kan :D ngehehehehehhe.

haaaaaa. dah siap pasang dah :)
tak cover habis lah. yang depan nih dengan tepi yang ada tong tinggi tuh.
2 tempat nih jer :)

tengok tuh bukan main keruh lagi air nya. baru jer hari kelima hari nih. huhuhuhuhu.
tak boleh tukar dulu sebab cepat sangat. lagi few days tukar.
tak boleh pasang filter sebab nanti ganggu kandungan kadmium dalam tuh.

Mesti aku terkejut tengok nanti. Entah brapa ekor lah sebenarnya mati. Bukannya nampak pun air keruh macam tuh. Huuhhuhuhuhuhuhu. Petang nih kena turun lagi untuk bagi makan. 3 kali sehari makan. Demand pulak tuh. Kalau pallete biasa tuh kan besar bulat-bulat. Dorang takmo makan. So, aku kena tumbuk-tumbuk dalam porselin khas untuk bagi jadi ketulan kecik sikit. Dah tuh, kalau makanan tuh dah macam kembang sebab dah lama dalam air, pun taknak. Nak yang aku bagi siap-siap. Mana tak hijau air tuh. Makanan semua mendap bawah akuarium tuh. Isk.

Oklah. tuh aja nak update untuk sekarang. Aku ada buat auto-published haaaa. Sekarang kerja aku type jer simpan dalam draft. Rasa nak post kang aku publish lah lewat sket.

p/s: aku cek Statcounter aku, mak aihhhhh, dah 9k?? Last aku cek entah bila entah tak ingat. bulan 5 kot. baru jer 2k++. Korang skodeng aku hari-hari ke? *perasan*

No comments: