Thursday, September 30, 2010

Nogori....

Kalau korang baca nih dalam pukul 10am ke 12pm hari nih, aku dekat Nogori Sembilan lah nih. Hehehehhehe. Kalau baca in between 12pm ke 2pm, aku dalam bas balik KL. Kalau lepas pukul 2pm, aku gigih dekat lab. Hahahahhaaha.

Ada lawatan ke Kualiti Alam. Ada taklimat and field trip sikit kat sana. Ermmmm. Hopefully enjoy lah kan sebab lama dah tak kumpul satu kelas, apetah lagi pergi field trip nih. Seronok bila ramai-ramai nih. Tapi aku confirm either aku main PSP or dengar MP3 jer sepanjang perjalanan tuh. Aku jenis suka duduk sorang dalam bas. Hehehhehe. Boleh letak beg kat sebelah :P

Mesti terngantuk-ngantuk dengar taklimat esok sambil gigih cuba nak tegakkan pen dekat tangan and taking notes. Hehehehheheh. Pemandangan biasa bila dengar taklimat nih kan? :D Segigih mungkin nak tahan ngantuk. Hihihihihihi.

Oklah. Nanti KALAU ada gambar dekat sana, aku buat update yang bergambar ye?

p/s: Auto-published.

No comments: