Sunday, May 2, 2010

Bound for Kuching....

yuhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~~

setelah 2 malam berada di umah Kak Fana, and 2 malam tuh tak dapat online sebab broadband belom bayar lagik, akhirnya aku menulis entry nh di LCCT, menunggu flight aku ke Kuching. flight pukul 1.50pm nh.

penat ok! penat angkat barang belum hilang. adoiyaiiiiiii~ esok dah start LI. aku baru jer malam tadi boleh pulak dok pikir-pikir nak buat ape lah kan hari Isnin. perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! lupe sungguh aku ok! ada LI bermula Isnin nh. kena lapor diri. takleyh imagine cmne lah nak melapor diri esok. adoiyaiiii.

eyh, nanti lah aku update ag k. nh nak buat short entry jer. semalam aku kuar tengok Iron Man 2 ngan The Losers. nanti aku dah sampai umah aku cter ye. penat nh sebenarnya nak menaip. tak sabar jer nak masok plane and tdo dengan lena. perut dah kenyang nh pergi makan bubur McD. belom bfast katanya. so bfast and lunch terus la. nanti dah sampai Kuching, nak makan laksa sarawak. wooohhooooooooooo~~~!!

klah. selamat hari Ahad semua!! daaaaaaaaaaaa~

p/s: makin jauh makin rindu :)

No comments: