Monday, November 22, 2010

The long and fun weekend :)

Mesti ramai kan amik cuti balik kampung untuk raya haji hari tuh? Dari hari Rabu cuti raya santak ke Ahad kan kan kan??? Tapi ada jugak yang tak balik cuti sebab cuti raya sehari jer. Kalau yang tak balik tuh, samalah macam aku. Duduk KL di hari raya, dengar takbir raya sambil hati rasa sayu jer. Kedai makan dahlah tutup area Kg Baru nih, sedih jer rasa. Iskkkk.

Anyway, nak cerita pasal weekend aku yang lepas nih. Sungguh fun and panjang je rasa weekend kali nih. Padat dengan aktiviti. Hehehehehhehe. 

Hari Jumaat aku keluar spend time dekat luar. Tengok wayang and lepak dekat Starbucks sana. Sabtu tengah hari aku bergerak ke Bukit Jalil sana. Tidur dekat umah member kat sana. Nak pergi Shout Awards katanya malam tuh. Hehehehehhehe. Pasal Shout Awards, nanti aku cerita ckit-ckit ok :)

Then hari Ahad pagi, awal-awal pagi lagi aku dah bangun. Sebab nak gerak balik ke KL. Kena sampai KL before 9am. So dalam pukul 7.30am aku dah ada dalam LRT dekat stesen LRT Sri Petaling nak ke KL. Sampai KL dalam pukul 8.15 gitu. Lepas tuh around 9.30am dah gerak ke Pahang pulak. Ada wedding senior nak attend. Tuh pun nanti aku cerita lebih-lebih ye. Gambar pun kena amik dekat FB sebab aku kan mana ada camera. Tsk tsk tsk.

All in all, hari Ahad malam tuh aku memang out of energy dah. Tak larat langsung dah sebab penat sangat. Non-stop aktiviti. Lepas satu, satu. Tapi seronok sebab alihkan perhatian aku daripada masalah tesis aku :)

Nanti aku cerita lebih ok pasal Shout Awards ngan wedding reception tuh. Harry Potter aku dah bagi review kan. Hikssss.

:)

p/s: tak suka tau perasaan macam nih! -_-"

No comments: