Friday, November 19, 2010

Harry Potter 7 :)

Sekarang aku ada dekat TS, tengah tunggu movie pukul 2.30pm. Hehehehhhee.

Sambil-sambil tuh duduk di Starbucks and layan Boys Before Flower :P

having Toffee Nut Latte *sedap gilssss*

Tapi agak kecewa sebab my fav Creme Brulee Macchiatto takda dah!! Aku order yang atas nih pun sebab tengah promotion. Hoh, nak kumpul lah stamp Starbucks banyak-banyak, nak planner 2011 dia! woohooo~

and layan nih
buat kali kedua :D
nih screenshot yang lepas ^^

ye ye. Orang lain dah lama layan, aku baru jer tergerak hati nak layan Korea lagi. Sekali jatuh cinta terus dengan Incik Lee Min Ho yang handsome nak mampsss nih! ^^

tengoklah aku punya wallpaper.
hihihhihihihihi

Oklah, Gu Jun Pyo tengah tunggu aku tuh. Nak sambung nengok. Oh, Lee Min Ho~~~

Oh, Harry Potter jugak :D

p/s: fuhhhhh~

No comments: