Tuesday, June 29, 2010

Bersantai di rumah.....

aku nh dah habis dah praktikal. 18/6 ari tuh lagi dah abes. almost 2 weeks jugak lah aku duduk rumah tak buat apa. hari-hari pon aku tengok tv and online jer. kalau rajin lebih ckit, aku baca jurnal-jurnal untuk persediaan proposal tesis aku. tension aku. blur-blur pulak tuh. isssshhhhhh.

so far life takda yang best. hari-hari rutin aku sama je. main game kat PSP yang dah dekat nak 2 minggu game yang sama. maksudnya dengan sequel game tuh sekali. pastuh main FB. takpun dihabiskan dengan membaca blog orang. mana-mana blog yang best tuh aku suka bertenggek khatamkan segala entries dia. rajin lebih, baca jurnal, buat ckit-ckit proposal tesis tuh and siapkan report LI. pastuh tengok TV. and seperti kebiasaan, aku setia nengok ulangan The Nanny. kah kah kah kah. tolong kemas rumah tuh sikit-sikit jer. takpun tolong masak kadang-kadang. makan, tido. ish, pendek kata tak ada yang luar biasa kot.

tak lama ag nak balik KL dah. sedeyh btol la. nanti dh balik KL kena mula sebok ngan thesis. ohhhh tidakkkkk!!! and satu lagi yang aku tak pernah fail buat. sms orang. kah kah kah. macam banyak credit jer kan bunyiknya. padahal takde pon banyak. huhuhuhuhuhu.

just hari Ahad ari tuh jer, 27/6 ktorang ada makan-makan seafood dekat TopSpot, Kuching. disponsor oleh Sepul and Dewi. hehehehehheehhe. thankssss oiii! adalah dalam 11orang semuanya. makanan semua gila sedap. sebab sedap sangat, aku tak terpikir nak amik gambar langsung. siap dah kenyang-kenyang tuh dah macam malas-malas jer nak snap. kamera pon takde, malas lah aku nak kuarkan phone kan. tambah pulak lepas makan boleh tak dorang bukak cter hantu. hoihhhhhhhhhhhhh. nak balik pulak dah pukul 10 lebih. dah cter tuh sendiri takut. bengong! hihihihihi. tapi memang had fun giler hari tuh. catching up, gossipping and stuff dengan the same faces. hikkks. rindu zaman sekolah :)

klah. takde menda best pon. hahahahahahhahahaha.

No comments: